Δήλωση του Βασίλη Βασιλείου, μέλους της γραμματείας Πάτρας του ΠΑΜΕ.

11.6.10
«Στο σπίτι του κρεμασμένου, δεν μιλάνε για σχοινί»!
Με λαθροχειρίες και χαλκευμένα στοιχεία επιχειρεί να ρίξει λάσπη σε βάρος μου το γνωστό στέλεχος του ΠΑΣΟΚ στη ΓΣΕΕ, στο ΕΚ Πάτρας και στο Καζίνο, Δημήτρης Καραγεωργόπουλος.

1) Το 2006 ήμουν αντιπρόεδρος του Σωματείου, εκλεγμένος με το ψηφοδέλτιο του κυρίου Καραγεωργόπουλου. Με την δική του καθοδήγηση είχα αναλάβει να ελέγχω την εξακρίβωση των ποσών που δικαιούται κάθε συνάδελφος.
Με τη διαδικασία αυτή διαφώνησα. Διαχώρισα τη θέση μου και βλέποντας τις ενέργειες και τις πρακτικές που χρησιμοποιούσε, σταδιακά αποχώρησα από την παράταξή του.
Είδα με τα μάτια μου τη σαπίλα, τη σήψη και τη διαφθορά που κρύβεται πίσω από τις πολιτικές και συνδικαλιστικές του πρακτικές και αποφάσισα να οργανωθώ στο ΠΑΜΕ, ανοίγοντας μέτωπο με τέτοιες πρακτικές, καθώς και με την πολιτική που συνθλίβει τα δικαιώματά μας, πολιτική που δυστυχώς κι εγώ για ένα διάστημα είχα υπηρετήσει, για όσο ήμουν στην παράταξη του κυρίου Καραγεωργόπουλου.
Οι φωτογραφίες που παρουσιάζει καθώς και τα χαλκευμένα «στοιχεία» του, είναι γνωστά σε όλους τους συναδέλφους μου στο Καζίνο, όπως επίσης είναι γνωστή η δράση μου. Ποτέ δεν ζήτησα τίτλους τιμής και δεν έκανα επίδειξη με τα χρήματα των συναδέλφων μου.
Για μένα ο συνδικαλισμός δεν είναι ούτε εφαλτήριο για «πολιτική καριέρα», ούτε στόχος πλουτισμού. Για αυτό λοιπόν και το μοναδικό μου περιουσιακό στοιχείο είναι ένα αυτοκίνητο, μετά από 17 χρόνια δουλειάς.

2) Τον Σεπτέμβρη του 2009 εγώ, μαζί με τους συνάδελφους Αθανασόπουλο και Σπυρόπουλο, πήραμε την πρωτοβουλία, να πιέσουμε στην κατεύθυνση μείωσης της αμοιβής του δικηγόρου, ξεπερνώντας τον Πρόεδρο του σωματείου, ο οποίος σταθερά υπερασπιζόταν την ανεξήγητα υψηλή αμοιβή του δικηγόρου.
Στην συνάντηση αυτή ο δικηγόρος δέχτηκε να μειωθεί το ποσοστό του.
Η μείωση επιτεύχθηκε χωρίς να αναμιχθεί καθόλου ο Καραγεωργόπουλος.
Αμέσως μετά ενημερώσαμε τους συναδέλφους με ανακοίνωση που τοιχοκολλήθηκε στο χώρο του Καζίνο.

3) Με αναφέρει σαν «μεσάζοντα», και με κατηγορεί γιατί υπέγραψα για να παραδώσω το μερίδιο στη σύζυγο μου, σε μία έγκυο συνάδελφο που μένει δίπλα μου κι σε έναν αδελφικό μου φίλο. Και από τους τρείς είχα εξουσιοδοτηθεί. Με κατηγορεί δηλαδή γιατί μετέφερα τα χρήματα που ανήκαν σε μένα και τους συναδέλφους μου.
Του ζήτησα όπως κάθε φορά απόδειξη. Κι αυτός όπως κάθε φορά αρνήθηκε.

4) Τον Δεκέμβρη του 2009 δεν συμμετείχα στη διανομή, όπως ψευδώς ισχυρίζεται ο Καραγεωργόπουλος. Τη διανομή τότε την έκαναν οι δύο δικηγόροι με τους οποίους συνεργαζόταν πάντα αρμονικά ο ίδιος.
Στο χώρο της διανομής ήμουνα γιατί έκανα οικονομική εξόρμηση, όπως οφείλει κάθε εργαζόμενος που καταλαβαίνει την ανάγκη και οικονομικής ενίσχυσης του Κόμματος που βρίσκεται στην πρώτη γραμμή της πάλης ενάντια στις απολύσεις και την αντιλαϊκή πολιτική, ενισχύοντας το ΚΚΕ.
Ο άνθρωπος που έχει φτιάξει ιδιωτικά ταμεία ασφάλισης, που θέλει να μετατρέψει την Ομοσπονδία σε Ανώνυμη Επιχείρηση, ο «συνδικαλιστής» που έχει συνυπογράψει τα μέτρα που χαντακώνουν τη ζωή των εργαζομένων, κι έχει κάνει το συνδικαλισμό κάτι σαν επιχείρηση, θεωρεί φαίνεται πως είναι μεμπτό για κάθε εργαζόμενο να στηρίζει και να ενισχύει ανοιχτά το ΚΚΕ.
Προφανώς για τον εν λόγω «συνδικαλιστή» αποδεκτό είναι μόνο ότι αποφέρει πάσης φύσεως κέρδη και προσωπική επίδειξη.

5) Οι χαρακτηρισμοί που χρησιμοποιεί σε βάρος μου και σε βάρος των συναγωνιστών μου-αν μη τι άλλο-παρουσιάζουν ανάγλυφα και το προσωπικό του ήθος.

6) Ας αφήσει λοιπόν τα ψέματα και τις αστείες δικαιολογίες κι ας απαντήσει:
-Τι συμφέρον είχε για να μεσολαβεί στις πληρωμές, και μάλιστα χωρίς χαρτιά;
-Γιατί έκανε τα πάντα για να εξασφαλίζει υψηλή αμοιβή στον δικηγόρο, κόβοντας χρήματα από τους εργαζόμενους;
-Γιατί μόνο όταν καταφέραμε και ρίξαμε την αμοιβή του δικηγόρου, έφερε θέμα για αντικατάσταση του;
-Ποια πολιτική και συνδικαλιστική ηθική μπορεί να δικαιολογήσει τις πρακτικές του;
Καλώ κάθε εργαζόμενο που βλέπει κι αυτός με τα μάτια του την παρακμή, την σαπίλα, την προδοσία, από συνδικαλιστές και πολιτικούς που πήγαν να στήσουν καριέρες και περιουσίες πάνω σε οράματα και ιδανικά που κάποτε πιστέψαμε ότι θα γίνουν πράξη, να τους εγκαταλείψουν και να συστρατευθούν με το ΠΑΜΕ.
Με τη δύναμη που δεν παίζει παιχνίδια στις πλάτες των εργαζομένων και δεν πρόκειται να σε προδώσει ποτέ.

0 σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου