Επιτροπή Αγώνα ΠΑΜΕ Σιδηροδρομικών

7.5.09
Σε απολύσεις 3000 εργαζομένων στον Ο.Σ.Ε. που έχουν συμπληρώσει το 50ο έτος της ηλικίας προχωράει η κυβέρνηση μέσω του προγράμματος «μισθωτής εφεδρείας», συνεχίζοντας την πολιτική των προηγούμενων κυβερνήσεων ΠΑΣΟΚ και ΝΔ, που στήριξαν με τη στάση τους όλα αυτά τα χρόνια οι συμβιβασμένες συνδικαλιστικές ηγεσίες της, ΠΑΣΚΕ και ΔΑΚΕ.
Επιδιώκουν να αποψιλώσουν τον οργανισμό από το προσωπικό που έχει συγκροτημένα εργασιακά – ασφαλιστικά – μισθολογικά δικαιώματα, ώστε να ανοίξει ο δρόμος για την ιδιωτικοποίηση των σιδηροδρομικών μεταφορών και για την γενίκευση των ελαστικών σχέσεων εργασίας.
Το πρόγραμμα θα εφαρμοστεί μέσα στο 2009 και προβλέπει την υποχρεωτική αποχώρηση εργαζομένων που έχουν συμπληρώσει το 50ο έτος ηλικίας. Ωστόσο οι εργαζόμενοι αυτοί, εφόσον η διοίκηση του Ο.Σ.Ε. κρίνει ότι είναι αναγκαίοι για την λειτουργία του οργανισμού, θα ανακαλούνται στην εργασία.
Ταυτόχρονα σχεδιάζεται η πρόσληψη 1000 περίπου ατόμων με νέες συμβάσεις εργασίας, αλλάζοντας έτσι το εργασιακό περιβάλλον, ενόψει ιδιωτικοποίησης.
Η κεντρική φιλοσοφία της προωθούμενης από την Ε.Ε. πολιτικής στο σιδηρόδρομο, όπως και στις τηλεπικοινωνίες και στην ενέργεια, είναι ότι οι βασικές υποδομές χρηματοδοτούνται από το κράτος, δηλαδή με χρήματα του Ελληνικού λαού, για να μπορούν να τις χρησιμοποιήσουν και να κερδοσκοπούν οι ιδιώτες.

Οι κεντρικοί άξονες του κυβερνητικού σχεδίου για τον Ο.Σ.Ε. είναι:
• Η δραστική περικοπή δρομολογίων που θεωρούνται «ζημιογόνες» με στόχο να μείνει η ΠΑΘΕ που είναι και το φιλέτο για τους ιδιώτες.
• Υπερδιπλασιασμός των εισιτηρίων στις γραμμές μεγάλης επιβατικής κίνησης έως το 2010.
• Η παραχώρηση της ακίνητης περιουσίας του Ο.Σ.Ε. (άνω των 7 δις ευρώ) σε ιδιώτες για πολυετή εκμετάλλευση.

Η ΔΕΣΚ-Σ καλεί όλους τους εργαζόμενους να απορρίψουν και να αντιπαλέψουν τα μέτρα της κυβέρνησης, συντασσόμενοι με το ταξικό συνδικαλιστικό κίνημα και το ΠΑΜΕ, για την ανατροπή αυτής της πολιτικής.

ΠΑΛΕΥΟΥΜΕ για:

1. Σιδηρόδρομοι 100% στο δημόσιο.
2. Άμεση πρόσληψη προσωπικού.
3. Εκσυγχρονισμό και επέκταση του δικτύου.
4. Μέτρα για την ασφάλεια των εργαζομένων και των επιβατών.
5. Κατάργηση των αντιασφαλιστικών νόμων ΝΔ και ΠΑΣΟΚ.
6. Μισθούς που να ανταποκρίνονται στις σύγχρονες ανάγκες.

0 σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου